W styczniu 2017r. doszło do połączenia firm LANDESK i HEAT Software. Oczywistym było że potrzebna jest nowa nazwa. Przez niemal 30 lat firmy LANDESK i HEAT oferowały skoncentrowane na użytkownikach rozwiązania informatyczne zaprojektowane z myślą o zwiększeniu produktywności użytkowników i bezpieczeństwa środowiska informatycznego.
Firma LANDESK była jedynym dostawcą docenianym przez firmę Gartner, równocześnie w czterech obszarach: zarządzania klientami, zabezpieczania punktów końcowych, usług informatycznych i informatycznego wsparcia technicznego oraz zarządzania technologiami mobilnymi w przedsiębiorstwie.
W ciągu wspomnianych 30 lat obie firmy ulegały przeobrażeniom. Firma LANDESK przejęła takie firmy, jak Wavelink, Shavlik, Xtraction Solutions, a ostatnio AppSense.
Firma HEAT powstała w wyniku połączenia firm FrontRange i Lumension. To spora liczba marek. By zebrać wszystkie te marki pod jednym dachem, potrzebna była nowa tożsamość — w ten sposób narodziła się firma Ivanti.
Concorde i RES dołączyły do rodziny Ivanti jako ostatnie, w roku 2017.
Nasza misja jest jasna – pomagać naszym klientom odnieść sukces na swoich rynkach poprzez „Power of Unified IT".
Jednym z obszarów, w których Ivanti jest wskazywane jako lider rynkowy jest zarządzanie stacjami roboczymi w organizacjach. Rozwiązanie Ivanti® Endpoint Manager, powered by Landesk pozwala na zwiększenie produktywności pracowników firmy, jak i działów IT. Efekt ten osiągany jest poprzez wygodne i intuicyjne narzędzie dla specjalistów IT pozwalające na przeglądanie szczegółowych informacji związanych z pracą komputerów, możliwością szybkiego zareagowania na powstające niewygody pracy, oraz automatyzację dostarczania oprogramowania, systemów operacyjnych oraz łatek systemowych.
Ivanti® Endpoint Manager, powered by Landesk jest tak rozwijany, aby z łatwością mógł integrować się z innymi rozwiązaniami oferowanymi przez Ivanti.
Endpoint Manager (dawniej LDMS) - Ujednolicone zarządzanie wszystkimi urządzeniami końcowymi. | File Director - Centralizacja plików użytkownika, automatyzacja migracji do systemu Windows 10 oraz pełna kontrola nad usługą OneDrive. |
User Workspace Manager - Niższy łączny koszt posiadania pulpitu, prostsze zarządzanie pulpitami, lepsze środowisko użytkownika. | Performance Manager - Zwiększenie liczby użytkowników na serwerach, sterowanie aplikacjami blokującymi procesory oraz aplikacjami wykorzystującymi zasoby. |
Environment Manager - Każdy użytkownik ma dostęp do osobistego pulpitu. | Workspace Control (aplikacja oparta na technologii RES) - Równowaga między elastycznością a kontrolą w obszarze roboczym użytkownika. |
ITAM to przede wszystkim usprawnianie pracy zasobów sprzętowych i programowych oraz aplikacji znajdujących się w chmurze, a także optymalizacja licencji i rozszerzanie systemu ServiceNow o funkcje SAM.
Asset Manager - Kompletny obraz zasobów informatycznych od momentu zakupu do wycofania z użycia. | License Optimizer for Clients - Optymalizacja licencji na oprogramowanie; odzyskiwanie nieużywanych licencji, zgodność z obowiązującymi przepisami, przewidywanie niezbędnych kosztów i unikanie nadmiernych wydatków na narzędzia informatyczne. |
IT Asset Management Suite - Narzędzia do wykrywania i optymalizacji zasobów oraz do zarządzania, dla uzyskania maksymalnych korzyści. | License Optimizer for Servers - Zarządzanie zasobami oprogramowania (SAM) w centrum danych. |
Szybsze dostarczanie usług przy zastosowaniu automatyzacji infrastruktury, integracji systemów i danych oraz usprawnionego zarządzania procesem.
Automatyzacja - Elastyczna automatyzacja na potrzeby współczesnych środowisk hybrydowych oparta na technologii RES. | ITSM Integration - Tworzenie połączenia między punktami końcowymi. |
Help Desk Essentials - Szybki start do nowoczesnego centrum pomocy. | Service Desk - Większa kontrola nad zmianami informatycznymi. |
Help Desk - Radykalne usprawnienie przetwarzania biletu pomocy | Service Management - Proste zarządzanie usługami informatycznymi. |
Identity Director - Współczesna tożsamość i dostęp dla pracowników ery cyfrowej (RES) | Service Manager -To między innymi modernizacja dostarczania usług informatycznych. |
Sprawny dostęp do danych w czasie rzeczywistym i obrazowanie ich w atrakcyjny sposób.
Xtraction - Atrakcyjne raporty z danymi informatycznymi w czasie rzeczywistym. Dla większości używanych narzędzi informatycznych. | Insight - Doskonały wgląd w punkty końcowe i zachowania użytkowników, który ułatwia podejmowanie przemyślanych decyzji. |
Optymalizacja zarządzania łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi przy użyciu urządzeń podręcznych.
Velocity - Unowocześnione aplikacje telnet i internetowe, wzbogacone o intuicyjny interfejs dotykowy. | Speakeasy - Najszybszy i najprostszy sposób dodania funkcji głosowych dla aplikacji mobilnych. |
Terminal Emulation - Telnet z obsługą trwałych sesji, który wspiera największe na świecie łańcuchy dostaw. | Avalanche - Sprawdzone rozwiązania do zarządzania technologiami mobilnymi w przedsiębiorstwie oraz maksymalna wydajność pracowników i ich urządzeń przenośnych. |
Browser Solutions - Przeglądarki mobilne, które pomagają skoncentrować się na pracy. | Smart Device Remote Control - Zdalna ocena i rozwiązywanie problemów pozwalające na szybki powrót pracowników do realizacji zadań. |
Rozwiązanie unikalnych problemów centrum danych w zakresie zarządzania poprawkami. Zabezpieczenie punktów końcowych. Rozszerzenie możliwości oprogramowania SCCM za pomocą wtyczek do obsługi poprawek. Obrona przed oprogramowaniem typu ransomware.
Patch for SCCM - Łatwe instalowanie poprawek dla aplikacji innych firm za pomocą konsoli SCCM bez potrzeby rozszerzania infrastruktury ani dodatkowych szkoleń. | Application Control - Ograniczone ryzyko i wzmocniona wydajność. |
Patch for Windows - Rozwiązanie problemów związanych z zagrożeniami na poziomie systemu operacyjnego i aplikacji oraz z zarządzaniem poprawkami dla stacji roboczych z systemem Windows i centrów danych. | Device Control - Łatwe egzekwowanie zasad bezpieczeństwa na urządzeniach wymiennych oraz szyfrowania danych. |
Patch for Linux, UNIX, Mac - Zarządzanie poprawkami od stacji roboczych do centrum przetwarzania danych dla wielu systemów operacyjnych i aplikacji innych firm. | Endpoint Security for Endpoint Manager - Wyższy poziom ochrony dzięki zaawansowanemu rozwiązaniu do zarządzania bezpieczeństwem punktów końcowych. |
Patch for Endpoint Manager - Możliwość automatycznej oceny, testów oraz wdrażania poprawki do systemów operacyjnych i aplikacji w całym przedsiębiorstwie. | Endpoint Security - Kontrola poprawek, aplikacji, urządzeń i nie tylko z poziomu jednej konsoli |